کسب در آمد به وسیله همکاری با بلوچ کالا

نوشته شده در 25 دی 1402
فروشگاه
کسب در آمد به وسیله همکاری با بلوچ کالا

« فروشگاه اینترنتی بلوچ کالا »

 

خرسندیم که به اطلاع برسانیم از این پس کاربران بلوچ کالا می توانند با ما همکاری کنند و از این طریق کسب در آمد کنند. کاربران می توانند با معرفی دوستان خود به بلوچ کالا ، به ازای هر نفر مبلغی را به عنوان هدیه عضویت دریافت کنند.

هر شخص می توانند بی نهایت شخص را به بلوچ کالا معرفی کند و با عضویت موفق آنها در سایت جایزه در قالب امتیاز به حساب آنها اضافه می شود. آنها می توانند این امتیاز را به پول تبدیل کنند و با آن خرید انجام دهند یا از حساب

بلوچ کالا برداشت کنند. 

همچنین سیستم امتیاز دهی بلوچ کالا به گونه ای طراحی شده است که مقدار 5 درصد از هر خرید به عنوان بازپرداخت بلوچ کالا به مشتری ، به صورت امتیاز به حساب وی اضافه می شود که می تواند با رسیدن به حدنصاب آن را به قدرت خرید

تبدیل کنند. بدین صورت شخصی که یک میلیون از بلوچ کالا خرید میکند ، مبلغ 50 هزار به عنوان بازپرداخت به صورت امتیاز به وی برگردانده می شود که می تواند این امتیاز به پول نقد تبدیل کند.

 

 

آموزش معرفی دوستان خود به بلوچ کالا :

ابتدا آدرس سایت را برای دوستان خود بفرستید و از انها بخواهید وارد قسمت ثبت نام سایت شوند.

 

پس از وارد کردن شماره موبایل ، کدی برای دوست شما ارسال می شود که باید آن را وارد کند.

 

در مرحله بعد روی قسمت مشتری هستم کلیک کنید.

 

 

پس از وارد کردن اطلاعات ، کافیست شماره موبایل شما به عنوان معرف اضافه شود . در قسمت مشخص شده شماره موبایل شما وارد شود.

 

 

پس از تکمیل شدن ثبت نام ، امتیاز به حساب شما اضافه می شود . برای چک کردن امتیاز میتوانید به قسمت پروفایل کاربری مراجعه کنید و سپس وارد قسمت امتیازات شوید.

 

 

پس از وارد شدن به قسمت امتیازات می توانید امتیازات قبلی خود را مشاهده کنید و همچنین میتوانید با زدن دکمه تبدیل امتیازات به به اعتبار ، امتیازات را به قدرت خرید تبدیل کنید و درخواست برداشت از حساب را بزنید یا اینکه به وسیله آن خرید انجام دهید.

 

 

مانند نمونه به ازای هر معرفی 5000 امتیاز و به ازای هر 1000 تومان خرید 50 امتیاز به حساب شما اضافه می شود. حال کافیست هم دوستان خود را معرفی کنید و امتیاز کسب کنید و هم پس از خرید با تخفیف  های ویژه بلوچ کالا ، 5درصد از خرید خود را به صورت امتیاز دریافت کنید .

 

ما را به دوستان خود معرفی کنید و کسب در آمد کنید.

برای دانلود اپلیکیشن بلوچ کالا کلیک کنید :
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به فروشگاه بلوچ کالا است