راهنمای خرید کفش و لباس تاناکورا در ایرانشهر - لته بازار

نوشته شده در 28 آبان 1402
آموزش ها
راهنمای خرید کفش و لباس تاناکورا در ایرانشهر

خرید انواع کفش استوک ایرانشهر با توجه به چه نکاتی انجام می شود؟ کالاهای استوک یکی از بهترین انتخاب ها برای تهیه کالاهای برند و باکیفیت است. در این مقاله می خواهیم راجع به خرید و فروش کفش استوک و لباس تاناکورا ایرانشهر صحبت کنیم.

 

منظور از خرید کفش استوک و لباس تاناکورا در ایرانشهر چیست؟

در ایرانشهر بازاری مختص خرید اقلام استوک و تاناکورا وجود دارد که محلی آن را با نام لته بازار می شناسند. لته ازار ، جایی است که می توانید در آن کالاهایی از برندهای مطرح با قیمت پایین تهیه کنید.در دنیای امروز، مد و استایل به سرعت درحال تغییر است و بسیاری از کسب و کارهایی که در این بخش به عنوان تولید کننده پوشاک فعالیت می کنند، مجبورند تا کالاهای خود را با سلیقه مشتریان وفق دهند.

به طور معمول، کالاهایی که به عنوان مازاد تولید در کارخانه های بزرگ باقی می ماند، با قیمت بسیار کمتر به واسطه ها فروخته می شوند. این کالاها با توجه به ورود تولیدات جدید در کشورهای پیشرفته، غالبا به سرزمین های دیگر خارج از این جغرافیا و کشورهای کمتر توسعه یافته صادر می شوند. مهم ترین مبادی ورودی این نوع کالاها برای پخش در سایر کشورها، امارات و نیز کشور ترکیه می باشند.

همچنین در این بخش باید بدانید منظور از کالاهای استوک، لزوما جنس های دست دوم نیست. بلکه از آنها به عنوان کالاهایی دست نخورده و مازاد تولید یا انبار یاد می شوند. این نوع محصولات بعضا نو بوده و به صورت عمده به فروش می روند. این کالاها هرساله در کشورها بسیار زیادی به فروش می رسند که ممکن است آن را با نام stock lot در کشورهای خارجی نیز مشاهده کرده باشید. حال که به صورت اجمالی با خرید انواع کفش استوک ایرانشهر و مفهوم آن آشنا شدیم، با ما همراه باشید تا به دلایل خرید این نوع کالاها و برخی ویژگی های مهم آن بپردازیم.

برای دانلود اپلیکیشن بلوچ کالا کلیک کنید :
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به فروشگاه بلوچ کالا است