سیاست حریم خصوصی


 

بلوچ کالا  احترام زیادی برای حریم شخصی کاربران قائل است ، به همین دلیل برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به آنها ارائه دهد.برای پردازش بهتر سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های ب قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد . وارد کردن نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. باید توجه داشت آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

به همین دلیل ، درج آدرس و ایمیل و شماره تماس به منزله مورد تایید بودن آنهاست و در صورتی که به صورت صحیح وارد نشده باشد ، بلوچ کالا می تواند برای جهت اطمینان از قطعیت سفارش اطلاعاتی را از مشتری درخواست کند.

مشتریان می توانند نام و آدرس و تلفن شخصی دیگر را برایی دریافت و تحویل سفارش وارد کنند و بلوچ کالا از آن اطلاعات برای ارسال همان سفارش استفاده میکند.

همچنین بلوچ کالا با نصب و یا استفاده از اپلیکشن با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ می کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و اپلیکیشن بلوچ کالا و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

- نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جست‌وجوهای انجام شده در وب سایت و اپلیکشن بلوچ کالا و نتایج انتخاب‌شده، مدت و بازه های استفاده شما از بلوچ کالا، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر

این اطلاعات تنها توسط بلوچ کالا استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع آوری نمی گردد.

بلوچ کالا برای اطلاع‌رسانی ها و اخبار خود ، خدمات و سرویس‌های ویژه ، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه بلوچ کالا را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

بلوچ کالا در صورت نیاز نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش می کند. همچنین اگر نظر ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، بلوچ کالا می‌تواند از این اطلاعات برای پیگیری قانونی استفاده کند.

مسئولیت خسارت احتمالی ناشی از عدم رعایت موارد ذکر شده در بالا ، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه بلوچ کالا را از خود سلب می‌کند. بلوچ کالا هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای بلوچ کالا وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

بلوچ کالا برای حفاظت از اطلاعات و حریم شخصی کاربران تمام تلاش خود را می کند و تیم ما امیدوار است تجربه خریدی ایمن و راحت را برای همه مشتریان خود فراهم آورد.

برای دانلود اپلیکیشن بلوچ کالا کلیک کنید :
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به فروشگاه بلوچ کالا است