نحوه استفاده از کیف پول


نحوه استفاده از کیف پول

در این مقاله قصد داریم نحوه استفاده از کیف پول در بلوچ کالا را آموزش دهیم. فیلم آموزشی در آخر صفحه موجود است.

 

کیف پول موجودی ای میباشد که در پنل کاربری شما ذخیره خواهد شد و هر زمان که بخواهید خرید کنید می توانید از آن استفاده کنید و هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.

توجه فرمایید شما می توانید نحوه پرداخت هزینه را از بین سه گزینه مختلف پرداخت درب منزل ، پرداخت آنلاین و در صورت داشتن موجودی کیف پول ، پرداخت با کیف پول انتخاب کنید. در این مقاله نحوه پرداخت با کیف پول آموزش داده می شود.

 

1 - برای استفاده از کیف پول ابتدا باید وارد پنل کاربری شوید و کیف پول خود را شارژ کنید. روی حساب کاربری کلیک کنید و وارد حساب خود شوید.

برای بزرگتر شدن عکس ها روی آنها بزنید.

 

 

2 - پس از وارد شدن به حساب کاربری ، روی کیف پول کلیک کنید تا وارد قسمت کیف پول شوید که در آنجا موجودی کیف پول ، پرداخت های قبلی و گزینه افزایش اعتبار قابل رویت می باشد.

 

برای بزرگتر شدن عکس ها روی آنها بزنید.

 

 

3 - برای پرداخت و اضافه کردن موجودی کیف پول روی افزایش اعتبار کلیک کنید . موجودی فعلی کیف پول در قسمت پایین مشخص می باشد.

برای بزرگتر شدن عکس ها روی آنها بزنید.

 

 

4 - مقداری که می خواهید افزایش موجودی دهید را وارد کنید ، سپس روی پرداخت با درگاه اینترنتی کلیک کنید.

 

برای بزرگتر شدن عکس ها روی آنها بزنید.

 

5 - در این مرحله وارد درگاه پرداخت آنلاین می شوید . کافیست اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و عملیات پرداخت بانکی را انجام دهید تا موجودی به کیف پول شما اضافه شود.

 

برای بزرگتر شدن عکس ها روی آنها بزنید.

 

 

6 - پس از انجام پرداخت آنلاین وارد قسمت اطلاعات پرداخت می شوید . حال می توانید از موجودی اضافه شده استفاده کنید. کافیست به فروشگاه مراجعه کنید و هر محصولی که میخواهید را انتخاب کنید و عملیات پرداخت با کیف پول را انجام دهید.

 

برای بزرگتر شدن عکس ها روی آنها بزنید.

 

7 - برای استفاده از موجودی کیف پول پس از انجام عملیات خرید ، در هنگام پرداخت ، کافیست از بین سه گزینه پرداخت آنلاین ، پرداخت درب منزل ، پرداخت با کیف پول را انتخاب کنید و سفارش را نهایی کنید . در صورتی که نمی دانید چطور عملیات خرید را انجام دهید کافیست این مقاله را مطالعه فرمایید.

 

 

 

 

تبریک میگوییم ، شما سفارش خود را با استفاده از موجودی کیف پول با موفقیت ثبت کردید.

 

 

آموزش ویدیویی استفاده از کیف پول برای پرداخت

 

                     
برای دانلود اپلیکیشن بلوچ کالا کلیک کنید :
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به فروشگاه بلوچ کالا است