رویه های بازگرداندن کالا


  1.  ثبت مرجوعی تنها توسط مشتریان از طریق پروفایل امکان پذیر خواهد بود.در صورت بروز مشكل در ثبت درخواست با واحد پشتيباني در ارتباط باشيد .
  2. درصورتی‌که محصول خریداری‌شده قابلیت بازگشت داشته باشد، زمان در نظر گرفته‌شده برای عودت کالا 7 روز است.
  3. در صورت نپسندیدن کالای دریافتی توسط مشتری، عدم مطابقت سایز محصول، عدم مطابقت محصول سفارش داده‌شده با محصول دریافتی یا وجود هرگونه نقص و ایراد در کالا،‌ مشتری می‌تواند کالای خریداری‌شده را مرجوع نماید. لازم به ذکر است صرفا بازگشت کالا در حالت اولیه قابل قبول می باشد.  وجود جعبه و کلیه ملحقات، جدا نشدن تگ و برچسب از كالا و خارج نشدن محصول از حالت اولیه و پلمپ شرایط لازم برای بازگشت کالا است.
  4. بعد از بررسی کالا توسط واحد کنترل کیفیت و سلامت بلوچ کالا، هزینه کالای برگشت داده شده به‌حساب کیف پول مشتریان در سایت بلوچ کالا واریز می‌شود. در صورت تمایل مشتریان می‌توانند با مراجعه به حساب كاربري در قسمت مديريت كيف پول با ثبت شماره شبا نسبت به بازگشت وجه به حساب بانکی خود اقدام نمایند.

 

آموزش تصویری درخواست مرجوعی کالا :

پس از  وارد شدن به حساب کاربری بر روی تیکت ها کلیک کنید تا وارد بخش تیکت های پشتیبانی شوید.

برای بزرگتر شدن عکس کلیک کنید.

 

 

پس از وارد شدن به بخش تیکت ها بر روی افزودن کلیک کنید.

برای بزرگتر شدن عکس کلیک کنید.

 

 

پس از وارد شدن به افزودن تیکت ، عنوان را درخواست مرجوعی کالا (در پرانتز نام محصول که سفارش داده اید و قصد مرجوع کردن دارید را وارد کنید.) . در قسمت پیام هم دلیل خودرا برای مرجوع کردن سفارش وارد کنید. در صورتی که مدرک یا مستندی دارد در قسمت ضمیمه ها ارسال کنید.

برای بزرگتر شدن عکس کلیک کنید.

 

 

 

پس از ارسال تیکت تا پاسخ پشتیبان منتظر بمانید ، سپس می توانید با زدن دکمه مشاهده وارد تیکت شده و پاسخ خود رامشاهده کنید.

برای بزرگتر شدن عکس کلیک کنید.

برای دانلود اپلیکیشن بلوچ کالا کلیک کنید :
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به فروشگاه بلوچ کالا است